Salam Petang. **

Bismillah.

Maha suci allah & selawat serta salam pada junjungan besar Muhammad saw, keluarga juga sahabat baginda. Alhamdulillah. Syukur atas segala apa yang dikurniakan. Hari Ahad. 26 Safar 1432h @ 30 Jan 2011. 26c @ 77f. Sekali lagi Allah swt memberikan rahmat di petang yang sangat mulia ini. Alhamdulillah.

Alhamdulillah. Setelah sekian aku tak mentaip taip disini, hari ini aku comeback. Segalanya sungguh sempurna. Aku panjatkan kesyukuran pada Allah yang maha Esa tentang segalanya yg Dia kurniakan.Hebat sungguh apa yang Allah aturkan. Perkara yang membahagiakan aku serta pasanganku. Banyak perkara yang berlaku tanpa aku dan dia duga namun segala lebih merapatkan ukhwah antara aku dan dia. Aku tak pernah putus berdoa pada Allah untuk menurunkan rahmatNya, keredhaanNya, sifat sifatNya pada aku dan dia supaya dapat bersama selamanya di dunia ini hingga ke jannahnya kelak.

Kepada dia. It is all about KaSha. Everything about us. Terima kasih kepadamu diatas tiap tiap nafasmu sejak kita bersama. Aku sangat bersyukur pada Allah dikurniakan dirimu pada aku. Moga Allah terus memberikan pada kita Ar-Rahman & Ar-Rahim pada kita selamanya di alamNya ini. Inshaallah. Aku sayang padamu..!~

~ by karmatunk on January 30, 2011.

Leave a Reply

 
