Gulai Kambing Own Style!

Salam.

Alhamdulillah.. 101010, aku & adik lelaki aku pulang dari surau lepas Asar, ayah offer aku dan adik lelaki aku.. ” Son, mau gulai kaming..?”..hah, kami pun apa lagi “MAU”..! Kami sediakan bahan masakan. Selepas beberapa ketika, makanan siap dengan nasi putih, gulai kambing extra power, ikan masin, sambal belacan & papedom. Fuh. Berselera kami santap petang td.. Cukup kenyang! Semua anugerah Allah SWT… Lihatlah..

Ada lah dua kali tambah makan dengan adik aku tu. Agak kuat makan beliau :p Aku makan sikit saja sebab aku diet kononnya! Tapi apakan daya, tarikan gulai tu membuatkan aku ketepikan hal hal diet ini. Aku makan! Hehe. Okay la. Moh tunaikan kewajipan… Salam!

~ by karmatunk on October 10, 2010.

Leave a Reply

 
