Once Upon a Time of Karma, Oldies!

Salam

Oldies time!!~ Paradise yeah.. Sukan papan selaju! Aku sangat merindui zaman ni. Zaman kegemilangan aku sewaktu zaman sk8 ini sedang berada di kemuncak. Memang seronok. Mana tempat aku tak pi. Boleh katakan kalau untuk sk8 saja, sanggup aku kesana kemari. Hehe. Best best. Tapi sekarang ni dah tinggal dah sukan papan selaju ni. Dah gemok.!!~ Haa. Ni antara image yang dalam koleksi aku. Nanti aku akan korek lagi hdd aku ni cari gambar lama.. Okeh! Rindu sangat ooo..

~ by karmatunk on September 14, 2010.

2 Responses to “Once Upon a Time of Karma, Oldies!”

  1. aku pon ade gak gmbr sk8 dulu, tp ntah mana g, haha

  2. cayok2.. seingt aku gambar first tu lepas ko flip ko tergolek…

Leave a Reply

 
