1431 Eidulfitri Mood, still?

Salam..

SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI

buat semua yang beragama Islam, semua muslimin & muslimat dan sesiapa saja yang sambut hari raya eidulfitri ni. Siapa tak puasa tak boleh raya! Pusa yang yok pagi2 buka periok! Ha tu antara ‘cogankata’ bagi orang yang tak puasa . Hehe. Dulu masa zaman kanak2 selalu la dengar perkataan macam tu. Tapi sekarang ni memang dah jarang didengari.. Ya.. Sempena Hari Kemenangan ni, aku nak ucapkan selamat hari raya eidulfitri buat semua, maaf zahir & batin, moga hari raya kali ini membawa 1001 kemanisan pada semua. Bagi aku pulak, raya kali ini, sangat buat aku gembira sbb misi pada bulan Ramadhan berjaya, banyak yang aku nak buat aku dapat laksanakan dan aku sambut dalam kadar yang sangat sederhana serta sangat menggembirakan walaupun dalam sekitar keluarga aku saja. Sangat seronok termasuk la perasaan sayu sedih dan segala macam perasaan lagi. Biasa la tu kan..🙂 Kat sini ada la sedikit gambar kenang kenangan bersama keluarga..

Karma

1st Eid

Ayah & Ibu

Fantastic 4

Alya & Aku

Amirul & Aku

Farah & Aku

Mereka

Brothers

Ini adalah antara gambar Eidulfitri 1431 kali ini. Heee. Nanti jika ada sedikit usaha dan rajin, ada lagi gambar yang akan aku upload. Okay semua. Sekali lagi..

SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI

maaf zahir & batin

~ by karmatunk on September 13, 2010.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: